piątek, 19 sierpnia 2016

_drobiazgi

Powroty.
I drobiazgi ostatnich miesięcy.


Yves Rocher Odżywka odbudowująca z olejkiej jojoba
Genialna odżywka do włosów, nie obciąża i regeneruje.
Babydream fur Mama,Massage-creme
Krem do masażu, idealnie regeneruje opaloną skórę.
Alverde Masło do ciała z olejkiej z orzechów macadamia i masłem karite
Świetny skład i nawilżenie skóry. Idealny na wyjazdy.
Maybelline Lash sensetional, Maskara
Wydłuża i podkręca rzęsy. 
Catrice Eyebrow set, Cienie do brwi
Długotrwały i naturalnie wyglądający produkt.

6 komentarzy:

  1. Dobrze móc znów tu zajrzeć :)
    U mnie w ulubionych drobiazgach z wakacyjnej "kolorówki" prym wiedzie polska marka Hean (zwłaszcza baza pod cień, paletka do brwi i tusze do rzęs). Mile zaskakuje też cena tych produktów.
    Z kosmetyków pielęgnacyjnych natomiast odkryłam ostatnio rewelacyjną maskę do włosów Eveline 8w1 oraz kurację Moroccanoil. Włosy po nich są miękkie, nie puszą się i pięknie pachną.
    Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Hean mam kilka rzeczy-podobnie jak Ty bazę pod cienie i małą paletkę, i jestem zadowolona.

      Dzięki za Twoje polecenia.
      Jesteś na instagramie? Ja tam teraz częściej zaglądam ;)

      Usuń
    2. Nie ma mnie nigdzie. Jak ognia unikam wszelkich pożeraczy czasu. Zbieram się do powrotu do Marzeń ... i nawet na to czasu brak :/

      Usuń
    3. Całkowicie Cię rozumiem, bo czasem sama mam ochotę wylogować się z wszystkiego ;). Czekam zatem na Marzeniach na nowe wpisy ;)

      Usuń
  2. Hej Dziewczyno! :)
    Weszłam na blogger zrobić tu porządki (w ramach generalnych porządków w sieci, usunąć co zbędne i nieużywane) a tu taka niespodzianka :)
    Powroty - dobrze powiedziane. Nie zamierzam wrócić do bloggera, ale do prowadzenia bloga może tak? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam, bo czasem mi tęskno.
      Przechodzisz na wordpressa? Jaki powód ;) ?
      Ale dobrze, by było jakbyś wróciła, lubiłam twoje hand-made'owe wpisy ;).
      Po za tym mam wrażenie, że insta do wszystkiego się nie nadaje...

      Usuń